Dostupná pracovní místa
V současné době hledáme kandidáty na následující pozice.
Obchodně-technický poradce (M/Ž)
Gumokov je světovým lídrem v oblasti technických řešení polymerů pro téměř všechna průmyslová odvětví na planetě. A jsme tam, kde jsme, protože nás sem přivedl náš talent. Díky specializaci na polymerní inženýrství, které umožňuje inovace a aplikace, Gumokov úzce spolupracuje s předními průmyslovými značkami, aby urychlil jejich výkon, posouval jejich podnikání kupředu – a zároveň formoval průmysl a pokrok, který bude pro lidstvo přínosem v nadcházejících vzrušujících letech. Naši lidé formují průmysl zevnitř. Proč se k nám nepřipojíš?
Lokalita
CZ – Hradec Králové
Co u nás budete dělat
1) Vyhledávat nové obchodní příležitosti:
• Identifikovat cílové zákazníky (provádění důkladné analýzy trhu za účelem segmentace zákazníků)
• Oslovovat potenciální klienty (telefonicky, elektronicky, přes sociální sítě i osobně)
2) Budovat a udržovat dobré vztahy se zákazníky:
• Tvořit a udržovat databázi kontaktů aktuální (organizace informací o potenciálních a stávajících klientech v CRM systému, používání analytických nástrojů k vyhodnocení úspěšnosti různých kanálů a strategií oslovování)
• Plánovat a aktivně se účastnit pravidelných schůzek u stávajících klientů
• Zajistit kvalitní zákaznický servis
• Sledovat zákaznické preference a trendy
3) Prezentovat a prodávat produkty a služby:
• Připravovat obchodní nabídky
• Aktivně se účastnit obchodních jednání
• Uzavírat obchody (vyjednávání o cenách, dohlížení na dodací lhůty a platební podmínky, podpisy smluv atd)
4) Monitoring a reporting:
• Sledovat prodejní výsledky (plnění cílů a KPI)
• Reporting pro vedení společnosti
• Administrativa
5) Aktivně se účastnit veletrhů a odborných akcí
6) Sledovat konkurenci (sledovat nové trendy, technologie a inovace v oboru a analyzovat jejich dopad na trh, účastnit se školení a seminářů)
Co vám nesmí chybět:
• Min. SŠ vzdělání
• AJ na pokročilé úrovni (další jazyk výhodou)
• Dobrá znalosti MS Office (Excel), SAP výhodou
• Ochota cestovat v rámci ČR i do zahraničí v modelu 3 dny na cestách/2 dny v kanceláři (nebo na HO)
• Schopnost samostatné práce i práce v týmu
• Být komunikativní osobností s aktivním přístupem k práci
Co vám můžeme nabídnout:
• pracovní dobu 37,5 hodin týdně
• dobu neurčitou
• 5 týdnů dovolené
• dotované jídlo (v naší jídelně si vyberete ze 4 jídel a nezaplatíte víc než 55 Kč)
• plavání v Plaveckém bazénu v Hradci zdarma
• příspěvek na penzijní pojištění po odpracovaném roce
• zvýhodnění volání u společnosti O2
• práci na zajímavých projektech (našimi zákazníky jsou světoznámé automobilky)
• velké bezplatné parkoviště hned u areálu, autobusová zastávka, hlídané stojany na kol
Jste ten, koho hledáme? Rozhodněte se pro změnu a přihlaste se do výběrového řízení